Protecció de dades

De conformitat amb la Llei de Protecció de Dades de caràcter personal, t’informem que es teves dades seran incorporades a un fitxer del qual és titular CCOO , integrat pels fitxers de la Confederació Sindical de la Comissió Obrera Nacional de Catalunya , així com el de la Confederació Sindical de Comissions Obreres i de la Federació corresponent al sector al qual pertany l’empresa en què treballes, i que pots comprovar a www.ccoo.cat

La finalitat del tractament de les teves dades en aquests fitxers és el manteniment de la teva relació com a persona afiliada, amb les finalitats concretes establertes en els Estatuts. A més, aquestes dades podran servir per enviar-te informació sobre activitats i acords de col·laboració als quals s’arribin amb altres entitats.

Sempre estaràs informat a www.ccoo.cat, o en el web de la CS de CCOO, dels acords i de les dades d’aquestes entitats. Pots exercir els teus drets d’accés, de rectificació, de cancel·lació i, en el seu cas, d’oposició, enviant una sol·licitud per escrit acompanyada de la fotocòpia del teu DNI i indicant “PROTECCIÓ DE DADES” al domicili de la CS de la CONC, situat a la Via Laietana, 16, 08003 Barcelona, i al domicili de la CS de la CCOO, situat al carrer Fernández de la Hoz, 12, 28010 Madrid, per als fitxers de la CS de la CCOO i de les federacions. Si tens algun dubte pots enviar un correu electrònic a lopd@ccoo.cat o trucar al telèfon 93 481 27 00